SI
Show menu

Kaj so povedali o sejmu

Marko Lenarčič, Slovenia Outdoor

»Sejmi tudi v današnjem digitalnem času ostajajo eden od pomembnejših marketinških orodij, ker se na sejmu ustvari pristen stik med obiskovalcem in ponudnikom. Obiskovalec dobi koristne informacije, si ustvari mnenje o ponudbi tudi na osnovi ustne predstavitve. Po drugi strani pa ponudnik zazna utrip obiskovalcev sejma, spozna s čim lahko svojo ponudbo še nadgradi in dobi direktne informacije od obiskovalca.

Ponudba sejma Alpe Adria se izboljšuje vsako leto, kar ne nazadnje kaže tudi število razstavljavcev in obiskovalcev. Želeli bi si, da tudi trgovci z outdoor opremo prepoznajo priložnost, da opremo ponudijo obiskovalcem tudi neposredno na sejmu. Druga želja pa je, da bi lahko sejem s svojo ponudbo in vedno bogatejšim obsejemskim programom deklarirali kot osrednji sejem outdoor ponudbe v regiji.

Slovenija Outdoor je s svojimi 50 člani (večje in manjše specializirane namestitve za pohodnike in kolesarje in agencije s ponudbo outdoor storitev) ta sejem prepoznala po eni strani kot dobro točko za predstavitev ponudbe domačemu gostu in hkrati kot  izobraževalno točko, saj se v okviru sejma dogaja vedno več obsejemskih dogodkov.«

Andreja Brglez, direktorica JAVNEGA ZAVODA ZA TURIZEM KULTURO IN ŠPORT ORMOŽ

»Destinacija Jeruzalem Slovenija se je  leta 2020 drugič predstavila na sejmu Alpe-Adria. Sejem je najpomembnejši turistični dogodek pri nas. V luči težav, ki jih doživljamo, se bo pokazalo, kako pomembno je nagovarjati domačo javnost in domačega gosta.

To je tudi priložnost, da se predstavimo ne le skozi brošure in krasne promocijske filme, ampak da naši ponudniki obiskovalcem lahko predstavijo sebe in to, kar počnejo. Sejem omogoča oseben stik, in to je še vedno najbolj učinkovito orodje. To še posebno velja za nas, ki smo nekako na obrobju, neprepoznavni za domačega turista, kljub temu da imamo veliko število odličnih ponudnikov, naj so to vino, kulinarika, nastanitve ali doživetja narave in pokrajine, kot je npr. Naravni rezervat Ormoške lagune. Smo destinacija za ta čas in današnjega človeka, zanimiva vse dni v letu.

Na sejem smo tudi letos povabili mlade folkloriste in pevce, tako da je bilo to tudi zanje pravo doživetje. Tako tudi v mladih spodbujamo zanimanje za turizem in samozavest, saj so bili vsepovsod po sejmu lepo sprejeti.

V letošnjem letu smo sodelovali tudi v natečaju nagrade Jakob – z našim doživetjem za družine in majhne otroke »Lov na zaklad« po grajskem parku in na gradu Ormož. Pozdravljamo napore organizatorjev in komisije, saj  nas s tem spodbujajo za novitete in da ponudbo doživetij še izpopolnjujemo.

Sejma Alpe-Adria se bomo še udeleževali, saj je lepo in profesionalno organiziran.«

Pavle Hevka, predsednik Turistične zveze Slovenije

»Kot prostovoljni predsednik Turistične zveze Slovenije lahko le pohvalim Gospodarsko razstavišče Ljubljana za res odlično organizacijo in izvedbo letošnjega sejma Alpe-Adria 2020. Še posebej me veseli, da je bil dan res velik poudarek mladim, ki se šele učijo prvih korakov po poteh turizma in da so vsi ti mladi nadobudni bodoči turistični delavci imeli zagotovljene vse možnosti za primerne predstavitve svojih projektov. Turistična zveza Slovenije se je sicer na letošnjem sejmu predstavila s 150 turističnimi društvi in zvezami, ki delujejo pod njenim okriljem, in tudi glede njihove prisotnosti in izvedenih aktivnosti lahko izrečem zahvalo Gospodarskemu razstavišču Ljubljana, ki je vsem omogočilo odlične pogoje za predstavitev njihovih krajev, povezanih s turizmom. In seveda, vidimo se drugo leto.«

Matej Planko, generalni sekretar, Planinska zveza Slovenije

»Veseli smo, da nam je uspelo pod istim krovom združiti vse večje organizacije, ki so aktivne v gorskem prostoru in se skupaj predstaviti na sejmu Alpe-Adria ter tako na zadovoljstvo številnih obiskovalcev znova pripeljati utrip gora v dolino. Planinstvo, plezanje, turno kolesarstvo, turno smučanje, utrip planinskih koč in poti, gorski vodniki in reševalci, zemljevidi, literatura in planinska kultura na istem mestu so bili pravi vir navdiha za načrtovanje dihanja s polnimi pljuči na prostem in gorah.«

Maja Čampelj, Vodja poslovnega kotička za Klub profesionalnih turističnih vodnikov Slovenije

»Na prenovljenem sejmu Natour Alpe Adria smo se v letu 2016 predstavili s posebnim konceptom stojnice in sicer smo organizirali poslovni kotiček za naše poslovne partnerje in vse poslovne obiskovalce, kar se je izkazalo za pravo potezo. Gospodarsko razstavišče se je kot organizator izkazalo kot izredno odziven, korekten in novim pristopom naklonjen sogovornik, zato je bil naš nastop na sejmu tudi zelo uspešen. V naslednjem letu se bomo sejma gotovo udeležili in ga ponovno izkoristili za navezovanje novih poslovnih stikov, srečanje z obstoječimi poslovnimi partnerji in predstavitev končnim naročnikom.«

Borut Pahor, bivši predsednik Republike Slovenije

»Sejmi ohranjajo neko vrednost in sejemska tradicija je še vedno v modi, pa vendar morajo biti vsako leto bolj izvirni in ravno v tem je njihov izziv … Vidim, da je apatija, ki je vladala na začetku krize, tudi glede sejmov in priložnosti, ki jih le-ti ponujajo, minila. Tukaj so ljudje, razstavljavci, ki niso samo iz velikih podjetij ali državnih institucij, ampak so tu tudi društva, nevladne organizacije, lokalne skupnosti in posamezniki, ki imajo veliko inovativnih zamisli, veliko osebne volje in angažmaja, ki obiskovalca napolnijo s prijetno energijo.«
Mag. Aswin Kumar Shrestha, Častni generalni konzul Nepala v Sloveniji

»
Nepal je za večino turistov sveti raj – Sangrila, ki meji na severu s Kitajsko, na vzhodu, zahodu ter jugu pa na Indijo. Turizem je največja industrija Nepala  z bogato ponudbo. Na primer plezanje  na vrhove Himalaje, kot so Sagarmatha - Mt. Everst, Annapurna, Dhaulagiri, Lhotse, Makalu itd. oz. na vrhove 8 od 14 osem tisočakov  na svetu. Del turistične ponudbe so tudi treking,  kulturni in verski turizem – bogata kulturna dediščina hinduističnih templjev ter budističnih pagod v Katmandujski dolini, rojstni kraj Gautama Buddhe v Lumbini, adrenalinsko športni turizem – bungy jumping,  jadralno padalstvo, ogled vrhove Himalaje z vožnjo z balonom, rafting, vožnja s  kajaki in kanuji, ogled več kot 500 vrst ptic ter džungelski safari na jugu države Chitwan, Bandia. 

Ministrstvo za turizem in civilno letalstvo Vlade Republike Nepala je leto 2011 proglasilo za leto turizma, leto 2012 pa leto turizma z željo, da bi do leta 2020 uspeli vsako leto v Nepal privabiti dva milijona tujih turistov. 

Slovenijo in Nepal povezuje ljubezen do gora, še najbolj zaradi vrhunskih slovenskih alpinistov, ki so uspešno osvojili različne vrhove Himalaje, treking na področju Everest base camp in okoli Annapurne ter kulturni in eko turizem. 
    
Popularni turistični vodnik Lonely Planet  je uvrstil Nepal med deset najbolj vrednih destinacij sveta za leto 2013, vključno z Mustangom (prepovedana kraljevina) kot tretjo najboljšo regijsko destinacijo v Nepalu za leto 2013.
«
Marko Zupan, podpredsednik družbe Rogos – upravitelj sprejemnega centra Gradina v naravnem rezervatu Doberdobskega jezera, naravnega rezervata Izliv Soče in botaničnega vrta Carsiana

»Čudovita narava in edinstveni kraški pojavi, objem morja in apnenca, pristni in gostoljubni ljudje, toplina domače besede ... Zamejski Kras je vse to in še marsikaj: pridite ga okusit v vsej svoji popolnosti!«
Matevž Lenarčič, slovenski alpinist in fotograf, glavni akter projekt Green Flight: z ultra lahkim letalom je lani preletel svet

»Takrat,  ko s polnimi pljuči zajameš hribovski zrak, obraz nastaviš soncu in s pogledom zajameš ostre skalne čeri vse do toplega Jadranskega morja, takrat je življenje polno, počutje v ravnovesju in smisel  jasen. Divjina znova vzpostavi prioritete, distanca tretje dimenzije prežene strahove ujetosti vsakdana. Tukaj je čudovit kos planeta Zemlja, na katerem so iskali odgovore tisoči prednikov, generacije različnih kultur, etnij in nacionalnosti. Danes je tukaj Slovenija, ki ji dajejo naravne lepote zasanjanega Pomurja, pohorskih grbin, kamniško-savinjskih, karavanških in julijskih vršacev, melanholičnega Krasa, skrivnostnih gozdov Trnovske in Kočevske planote in toplega Primorja, prav posebno mesto na svetu. Odkrivanje njenih skrivnosti nam ponuja enostavne odgovore na zapletena vprašanja.
Dr. Miroslav Žaberl, predsednik Ribiške zveze Slovenije

»Slovenija ima bogato, več kot stotridesetletno tradicijo športnega ribolova na rekah in jezerih.

Ribe na osnovi z državo podpisanih koncesijskih pogodb večinoma upravljajo ribiške družine, ki delujejo v javnem interesu. V Sloveniji je 64 družin, ki so povezane v krovno organizacijo - Ribiško zvezo Slovenije in združujejo blizu 12.000 članov –  ribičev. Upravljajo približno 94 odstokov slovenskih voda, preostalih 6 odstokov pa upravlja Zavod za ribištvo Slovenije.

Slovenija je danes v svetu poznana kot ena najlepših ribiških destinacij in na naših rekah in jezerih poleg domačih vsako leto lovi tudi veliko tujih ribičev iz vsega sveta. Ribolovni turizem je eden najbolj žlahtnih oblik turizma v Sloveniji. Zato smo se slovenski sladkovodni ribiči odločili, da možnosti ribolovnega turizma predstavimo tudi obiskovalcem sejma Alpe–Adria: Turizem in prosti čas in jih hkrati povabimo, da se nam pridružijo, postanejo ribiči in člani naše ribiške organizacije.
«
Mohamed Boujdaria, direktor Turističnega urada Tunizije na Dunaju

»
V Tunizijo priletite iz Slovenije v le dveh urah vožnje v katerikoli letnem času. Tunizija je odlična destinacija za vse, ki si želijo sproščujočega počitka na neskončnih peščenih plažah, hkrati pa odkriti pomembna zgodovinska obeležja, ki nam pripovedujejo o fascinantni feničanski, kartaginski in rimski preteklosti. Seveda sodijo sem tudi mesta, kot so Tunis, Kairouan, Sousse ali Monastir, s svojimi bazarji, mošejami in medinami v izjemnih barvah in oreintalskem življenjskem slogu. Tistim, ki jih privlačijo počitniške avanture, priporočamo, da se odpravijo na jug Tunizije, ki ponuja čudovito izkušnjo puščavskega sveta, oazo palmovih nasadov okrog Douza in Tozeurja. To je lahko prijeten enodnevni izlet z otoka Djerba. Odkrijte Tunizijo – užijte njeno lepoto in pestrost.«

Novice

22.02.2023

Uspešno izpeljan 33. sejem Alpe-Adria

Sejem turizma, kampinga in karavaninga Alpe-Adria, ki ga že tradicionalno spremljajo ...
Preberi več >>
13.02.2023

VABILO na dogodek Alpe Adria - čezmejno povezovanje okusov, turizma in priložnosti

Kako poročiti okuse v celotni regiji? Kako to uspeva Celovcu že 5. leto?
Preberi več >>
03.01.2023

Prijave za nagrado Jakob možne še do 10. januarja

Podaljšali smo rok za prijavo in oddajo dokumentacije.
Preberi več >>
Arhiv novic »