Slovenija, od kod znamke tvoje?
Dogodek bo potekal v dveh delih, vsak traja 40 minut.
1. del: SLOVENIJA: Naša blagovna znamka
Začetek ob 15:00
V prvem delu bomo predstavili Slovenijo kot blagovno znamko in razpravljali o tem, kako lahko še bolje sodelujemo s sedanjimi in bodočimi uporabniki te znamke. Po skoraj 20 letih obstoja se bomo posvetili možnostim za izboljšave in razmislili, kako Slovenci na različnih področjih poenotimo svoj odnos do znamke. Hkrati bomo raziskali priložnosti za širšo prepoznavnost znamke “Slovenija” tudi izven turizma.
Udeleženci diskusije:
- Polona Prešeren, I Feel Slovenia, UKOM – Urad Vlade za komuniciranje
- Anja Zorko, Vodja Centra za kreativnost, MAO – Made in Slovenia
- Livija Kovač Kostantinovič, Slovenska turistična organizacija (STO)
- Tomaž Jontes, OKS – Olimpijski komite Slovenije
- dr. Tanja Lešnik Štuhec, Izvorno Slovensko
- Niko Slavnič, The Slovenia
2. del: SLOVENCI: Slovenske blagovne znamke
Začetek ob 15:40
Drugi del bo posvečen slovenskim ustvarjalcem blagovnih znamk. Pogovarjali se bomo o tem, kako povezati identiteto Slovencev, čustva, čutenja ter slovensko zeleno znamko z blagovno znamko Slovenije. Posebna pozornost bo namenjena uspešnim zgodbam ustvarjalcev slovenskih blagovnih znamk in iskanju novih načinov za krepitev njihove prepoznavnosti.
Udeleženci diskusije:
- Drago Bulc, Društvo turističnih novinarjev Slovenije
- Tatjana Sirar Kos, Piranske Soline
- Špela Smuk, Dobrote Dolenjske
- Marko Miladinović, JUS projekt
- Katarina Karlovšek, Slovenski Ornament
- Niko Slavnič, Slovenika
Dogodek bo ponudil zanimiv vpogled v preteklost, sedanjost in prihodnost slovenskih blagovnih znamk ter razpravo o priložnostih za njihovo nadaljnjo rast.
Organizatorja dogodka sta The Slovenia in Slovenika.