V hitro spreminjajočem se svetu turizma digitalni marketing postavlja nova pravila igre. Na predavanju se bomo sprehodili skozi evolucijo digitalnega marketinga in znamčenja v turistični industriji.
Raziskali bomo primere uspešnih kampanj ter analizirali, kako znamke v turizmu uporabljajo digitalne pristope za pripovedovanje svojih zgodb, od tradicionalnih medijev do digitalnih platform, poudarjajoč pomen prilagoditve in inovativnosti. Osredotočili se bomo na razumevanje pomena znamčenja v digitalni dobi, njegovih implikacij na marketing ter na vlogo kohezije komunikacije v gradnji zaupanja in zaznavanja vrednosti turističnih znamk. Razpravljali bomo o pomenu vzajemnega delovanja vseh ključnih deležnikov v industriji in o temeljni vlogi močne znamke: raziskali bomo vlogo cross-promotion in omnichannel pristopov, s poudarkom na ustvarjanju konsistentne izkušnje za uporabnika. V zaključnem delu se bomo poglobili v prihajajoče trende v digitalnem marketingu, kjer se bomo pogovarjali o tem, kako nove platforme in vedenja uporabnikov spreminjajo pristope k promociji v travel industriji.
Predavatelja:
Šiva Rustja, vodja marketinga v podjetju Forward, se ukvarja z digitalnim marketingom v turistični industriji. Njeno delo združuje spremljanje tržnih trendov z ustvarjalnim pristopom k gradnji, ohranjanju in promociji turističnih blagovnih znamk. Je zagovornica pristopa, ki združuje kreativnost in analitičnost, s poudarkom na ustvarjanju kakovostne, trajnostne, kohezivne in učinkovite digitalne prisotnosti. Njeno znanje in izkušnje na področju digitalnega marketinga pomagajo destinacijam, nastanitvam in drugim deležnikom pri boljšem razumevanju trenutnih trendov in strategij v turizmu.
Matej Kalan je partner v podjetju Forward, ki se ukvarja z digitalnim marketingom v turistični industriji. Forward sodeluje z vodilnimi slovenskimi turističnimi destinacijami in ponudniki nastanitev, kar Mateju omogoča edinstven vpogled v potrebe in izzive sektorja. Njegova strokovnost in izkušnje so pomembno prispevale k ekploziji razvoja v turizmu Kranjske Gore, predvsem preko učinkovite uporabe digitalnih platform.
Matejeve izkušnje niso omejene samo na njegovo delo pri Forwardu. Je cenjen mentor mladih podjetnikov in aktivno vključen v sodelovanje z akademsko sfero. Kot nekdanji državni sekretar za digitalno preobrazbo ima globoko razumevanje digitalizacije in inovacij. Znan je po svojem analitičnem in futurističnem pristopu k reševanju izzivov, kar ga uvršča med vodilne strokovnjake za digitalno arhitekturo v turistični industriji.
Organizator: Forward agency